اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آسیب‌شناسی انتخابات در سمنان/ وظیفه ما برگزاری صحیح انتخابات است

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: آسیب‌شناسی در حوزه انتخابات در دستور کار قرار دارد تا با بررسی‌های لازم، در جهت رفع موانع گام برداریم.

آسیب‌شناسی انتخابات در سمنان/ وظیفه ما برگزاری صحیح انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مسؤولان هیأت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های تابعه استان سمنان اظهار کرد: با گزارشات ارائه‌شده شاهدیم که اقدامات و موارد انجام‌شده در هیأت بازرسی انتخابات استان، مطلوب بوده و آمادگی کامل در این حوزه در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته نیز انتخابات در استان سمنان در سطح کشور وضع بسیار مطلوب و خوبی داشته است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان ادامه داد: آسیب‌شناسی در حوزه انتخابات در دستور کار قرار داشته باشد تا با بررسی‌های لازم، در جهت رفع موانع گام برداریم.

فخری اضافه کرد: نیاز است تا مسؤولان هیأت بازرسی انتخابات به جهت داشتن اطلاعات کامل از روند انتخابات و فضای حاکم بر شهرستان‌ها، در جلسات ستاد انتخابات شهرستان‌ها حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: وظیفه ما برگزاری درست انتخابات است و به‌عنوان بازوی توانمند و چشم بینای فرمانداران و ستاد انتخابات استان عمل خواهیم کرد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان ادامه داد: برگزاری جلسات مشترک با ستاد انتخابات استان به جهت هماهنگی هرچه بیشتر و دستیابی به نقاط مشترک بیشتر در پیگیری و اجرای امور، در دستور کار قرار گیرد.

فخری بیان کرد: اشراف به قانون یکی از مواردی است که در جهت اجرای مطلوب امور و موفقیت در امر انتخابات بسیار تأثیرگذار است؛ همه باید به‌صورت کامل به قوانین انتخابات اشرافیت داشته باشند.

وی بیان کرد: مستندسازی اقدامات انجام‌شده در بحث برگزاری جلسات، اقدامات و مصوبات و مکتوبات جلسات هیأت بازرسی در استان و شهرستان‌ها به‌صورت ویژه انجام شود.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: برای ما انتخابات افراد تفاوتی ندارد و مهم نظر و رأی مردم است و در جهت حفظ و حراست از این مهم باید گام برداریم.

رصد اخبار انتخابات در استان سمنان

قاسم شریفی، دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: تاکنون سه جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان با ۲۳ مصوبه در استان برگزار و بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد در استان و شهرستان‌ها اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل نشست‌هایی از این دست و برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه بازرسی ستاد انتخابات به‌صورت مستمر در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان افزود: مسؤولان هیأت‌های بازرسی شهرستان‌ها، آسیب‌شناسی جامع در خصوص برگزاری انتخابات در شهرستان بر اساس تجارب انتخابات‌های گذشته را در دستور کار قرار و گزارشی جامع و کامل را به هیأت بازرسی استان ارائه دهند.

شریفی افزود: به جهت اشرافیت کامل بر مسائل، موارد و موضوعات مرتبط با فضای انتخابات در شهرستان‌های استان، مسؤولان هیأت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌ها نسبت به رصد اطلاعات و اخبار این حوزه به‌صورت مستمر اقدام کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سطح اقدامات و موارد انجام‌شده در استان نسبت به روند اجرایی معمول در کشور پیشگام و مطلوب است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول